فوق دیپلم مدیریت بازرگانی
04431937405
مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی
شرح وظایف:
1-برنامه ریزی و هماهنگی تهیه کالا
2- مدیریت خرید جهت افزایش بهره وری
3 – بهبود و توسعه سیاستها و روشهای خرید جهت رسیدن به اهداف با کمترین بهای ممکن
4- برقراری روابط مداوم و سالم با فروشندگان جهت خرید عاقلانه و رقابتی
5 – مشارکت در تجهیز مراکز جدید الاحداث
6 – بررسی اسناد مربوط به خرید و تطبیق با آیین ناتمه مالی و معاملاتی دانشگاه
7- تهیه گزارش از کالاهای نامرغوب و بلا مصرف خریداری شده
8- بررسی و تجزیه و تحلیل وضعیت بازار و آگاهی از نوسانات قیمت ها و انتخاب کالای مرغوب و استاندارد
9- فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از کالاهای ایرانی در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی
10 – بهبود روشهای خرید و ارتقا کیفیت خدمات و کالا
11 – هماهنگی و تامین امکانات و اقلام مورد نیاز جهت همایش های اعیاد و غیره
12- مدیریت بر انجام امور تشریفات پذیرایی جلسات با هماهنگی مدیریت روابط عمومی دانشگاه
13- شرکت در جلسات درون بخشی و برون بخشی استفاده از راهبرد آن با هماهنگی مقام ما فوق
14- همکاری و مشارکت در طراحی و تدوین آیین نامه ها
15- نظارت بر امور کلیه کارپردازی
16- راهنمایی و پاسخگویی مسوولانه به مراجعه کنندگان
تغییر رنگ فونت:
رنگ اصلی:
رنگ متن:
تغییر رنگ پس زمینه:
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود